lördag 28 mars 2009

Festade järnet igår ufft såååå trött

Min kropp är döööd just nu... softar till musik och chillar. ska ut igen senare, måste ta en powernap lol.

Hade skit roligt på ambassa drog vidare till Slussen sen vidare med några vänner o chillade hemma.. sov sent vakna tidigt.

Mitt ex var med ut, så feta jobbigt. vi gjorde slut för ett par månader sedan, men träffas då o då snackar typ varje dag. Vi försöker vara vänner men det verkar inte funka..

Han vill ha sin frihet men vill inte att jag ska ha min lol! vissa invandrar killar är störda. Om någon kollade på mig han började krama mig pussa mig på kinden och när några kom fram då han blev feta sur, alltså han tjafsade, vem kollar du på, hur känner du han, vrf snackar du med han, vrf ler du, var har du varit väntat i tio minuter på dig.. weeey get a life.. du är med 10 andra orka inte kunna vara social med andra. Skitunge :P hahahaha!

Alltså alla har vi varit störda som unga någongång.. vet inte vad man vill och sånt.
När jag säger det är bättre att vi inte hörs han får panik, när jag säger vad vill du då? att vi ska bara vara vänner, han ba a. Men sen om han tror att jag snackar med någon annan han är sur och bråkar i en vecka. måste det gå så långt att jag ska sluta svara när han hör av sig?

Sa det till han igår, det är här inte vänskap.. o verkligen inte ett förhållande.. vi tjänar inget på det här längre, det vi har är så onödigt, me don't like. vad gjorde han då... slutade sura försökte gulla bort hela kvällen som han förstört... o spela som inget har hänt.

Han lever i sin lilla bubbla, problemet är att han tror att jag tänker hoppa in i den bubblan, men idag ska jag spräcka den :P.

bye bye bye hahahahahahahaha

Inga kommentarer: